Повернення та обмін товарів належної якості відбувається згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Як повернути товар?

  1. Завчасно попередьте менеджера магазина про повернення та вкладіть у коробку
  1. Запакуйте та віднесіть у наш магазин за адресою м. Київ, вул. Болсуновська, 13-15 або відправте службою доставки "Нова Пошта"

Як повернути кошти?

Потрібно вказати дані банківської карти для повернення коштів нашому менеджеру при оформленні повернення.

Гроші повертаються на протязі 7 днів після прийняття повернення способом яким здійснювалась оплата.

Хто покриває транспорті витрати?

Транспортні витрати по поверненню товару на стороні покупця, вартість згідно тарифів перевізника.

Якщо повернення проводиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину.


Як повернути та терміни повернення товару належної якості?

  • пройшло не більше 14 днів від дня купівлі
  • не має слідів експлуатації і збережена комплектація
  • збережено упаковку, товарний чек
  • відсутні сторонни написи, наліпки


Як повернути та терміни повернення товару неналежної якості?

Згідно ст.8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем  умов експлуатації товару. Відповідно до п.4 ст.17 Закону України «Про захист прав споживачів» експертиза організовується в триденний термін з дня одержання від споживача письмової згоди на проведення експертизи товару. Якщо за підсумками проведення експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві згодом порушення споживачем правил експлуатації, зберігання і транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи.

Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а в разі його відсутності – у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в перебігу семи днів. Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар вираховується – виходячи з вартості товару на момент його покупки.